Festa de la “Cruz de Mayo” del Centre d’Extremadura

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, ha assistit aquest dimarts a la Missa en honor a la “Cruz de Mayo”, organitzada pel Centre d’Extremadura de Lleida.


La missa s’ha celebrat a l’església de Sant Pau i hi han assistit unes 130 persones.


Els membres del Centre extremeny han desfilat en processó des de la seu del centre fins a l’església vestits amb robes regionals i portant una ofrenda foral de la creu de Santa Elena, a la què es rendeix homenatge.

Lleida, 1 de maig de 2012