Ens visita una delegació institucional de Kènia

El President de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dilluns la visita de representants institucionals de Kènia, encapçalada per l’ambaixador d’aquesta país a l’Estat espanyol. La delegació s’ha traslladat a la capital del Segrià amb motiu de la Fira Municipàlia-Innocàmping, que s’inaugurarà aquest dimarts.