El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Pau Perdices, presideix la presentació de "Pireníssim"

En el marc del Saló del Producte Alimentari de Proximitat, el vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, ha presidit aquest divendres a l’acte de presentació de ‘Pireníssim’, un nou producte turístic impulsat per les comarques de l’Alta Ribagorça, l’Alt Urgell, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Val d’Aran.

Aquesta iniciativa té per objectiu promocionar l’oferta turística d’aquestes comarques i afavorir, així, la implantació de noves activitats econòmiques al territori.

Precisament, la primera activitat que s’ha dut a terme en relació amb aquest projecte i que s’ha presentat al Saló del Producte Alimentari de Proximitat ha estat la promoció del formatge, com a element gastronòmic comú de totes les comarques implicades i que es presenta sota el títol ‘Formatges i emocions’.

La presentació s’ha fet en el marc de la celebració de la 57a Fira Agrària de Sant Miquel i també hi ha assistit el diputat i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich.