El president Reñé participa al programa "El Suplement" de Catalunya Ràdio

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha participat aquest dissabte al primer programa de nova temporada del magazine "El Suplement" de Catalunya Ràdio, que s'ha fet en directe des del Palau de Congressos La Llotja de la ciutat de Lleida.

Reñé ha conversat amb la conductora del programa, la periodista Sílvia Cóppulo, i ha compartit espai de directe amb l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i amb els periodistes Vicenç Sanchís, Núria Ribó i la delegada de Catalunya Ràdio a Lleida, Roser Perera