El Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida impulsa la formació del personal tècnic de la demarcació
Ha programat tres jornades per videoconferència durant els mesos de novembre i desembre
- 11 de novembre - Agendes compartides per a la sostenibilitat i el canvi social.
- 18 de novembre - Iniciatives locals d’impuls a la innovació empresarial.
- 3 de desembre - Transformació digital.
Així mateix, el Patronat de Promoció Econòmica impulsarà durant aquest mes de novembre una detecció de necessitats formatives dels tècnics de la demarcació que treballen en l’àmbit de la promoció econòmica que servirà com a base per determinar un programa de formació específic per a l’any 2021. Aquestes accions estan coordinades des de l’Àrea de Recursos Humans de la Diputació de Lleida i s’organitzen en el marc del Pla Agrupat de Formació Contínua AFEDAP 2020, promogut per l’Associació Catalana de Municipis. Lleida, 2 de novembre de 2020
