Constitució de la Comissió de Seguiment del Montsec

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha participat aquest dijous en la reunió de Constitució de la Comissió de Seguiment del Montsec, que ha tingut lloc a la Delegació Territorial del Govern a Lleida, i que ha comptat amb la presència del conseller de Presidència de la Generalitat i portaveu del Govern, Francesc Homs.

Lleida, 7 de març de 2013