Conferència "La nova observació i estudi dels fòssils en ambre mitjançant el sincrotó, l'accelerador de partícules" a l'IEI
La conferència que porta per títol “La nova observació i estudi dels fòssils en ambre mitjançant el sincrotó, l’accelerador de partícules”,s'ha celebrat aquest dijous a l’IEI, i ha anat a càrrec del paleontòleg del departament d’Estratigrafia, Paleontologia i Geociències Marines de la Universitat Autònoma de Barcelona, Xavier Delclòs Martínez.
L’acte forma part del cicle de conferències ‘Estudiant la terra: roques, fòssils i paisatges’, organitzat per la Secció de Geopaleontologia de l’IEI i l’Associació Ilerdenca de Paleontologia (AIP).
Més informació a www.fpiei.cat
Lleida, 20 de novembre de 2014
