Col·laborem amb el 15è aniversari de l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell
L'Auditori Municipal Enric Granados de Lleida acollirà el concert "La Julià Carbonell & Friends" el proper diumenge 13 de novembre a les 19.00 hores com l'inici de tot un any de celebracions.
La Diputació de Lleida se suma a la celebració i col·labora amb l'orquestra en les diferents activitats que s'organitzen per commemorar el 15è aniversari de l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell.
Lleida, 8 de novembre de 2016
