Col·laboració de l’Obra Social “la Caixa” amb la Diputació per a l’organització d’activitats culturals

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, s’ha reunit amb el director de Banca d’Institucions de “la Caixa” a Lleida, Geremi Camí, i amb el director d’Institucions de CaixaBank a Catalunya, Joaquim Macià. En el transcurs de la reunió, els representants de l’Obra Social “la Caixa” van fer una aportació de 10.000 euros a l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) per a l’organització de diferents activitats culturals arreu del territori. La Diputació de Lleida i “la Caixa” col·laboren en diferents projectes. Lleida, 25 de setembre de 2015