El diputat ha donat la benvinguda a la 1a Jornada de Cronicitat i Atenció Integrada de la Regió Sanitària Alt Pirineu i Aran, que s’ha celebrat al Comú de Particulars de la Pobla de Segur
El diputat Marc Baró ha fet la benvinguda institucional de la 1a Jornada de Cronicitat i Atenció Integrada de la Regió Sanitària Alt Pirineu i Aran, que s’ha celebrat al Comú de Particulars de la Pobla de Segur. En la seva intervenció ha ressaltat que “a la Pobla i al Pirineu sabem bé què vol dir proximitat i comunitat. Vivim en un territori on les distàncies són grans, però les relacions humanes són molt properes. I és precisament aquest esperit de col·laboració i compromís compartit el que fa possible que, malgrat les dificultats, oferim una atenció sanitària i social de qualitat, centrada en la persona”. Ha recordat que “aquesta jornada és una magnífica oportunitat per compartir experiències, aprendre els uns dels altres i reforçar la mirada comunitària que ha de guiar el nostre futur. El treball conjunt entre salut, serveis socials i el món local és la millor garantia per assegurar una atenció digna i integral a totes les persones del nostre territori”. La Pobla de Segur, 31 d’octubre de 2025