Aprovada la convocatòria del Pla de Reforç Municipal

Els ajuntaments tindran temps dins el 10 d'octubre de 2017 per acollir-se al Pla de Reforç Municipal (Pla Extraordinari d'Inversions Locals), segons la convocatòria que la Diputació de Lleida ha aprovat en el Ple d'avui i que es publicarà al BOP. En declaracions a la premsa, Reñé s'ha mostrat satisfet d'assolir la meitat del mandat amb aquesta inversió extraordinària de 20 milions d'euros al territori i de mantenir el deute de la institució a mínims històrics. També s'ha aprovat reinvertir 12,5M€ de superàvit 2016 a noves inversions al territori i la convocatòria 2017-2019 per arrendaments i subministraments (5,4M€). Lleida, 21 de juliol de 2017