Acte d’elecció i presa de possessió del nou president de la Diputació de Girona

Representants de l’àmbit institucional, polític, social, empresarial, econòmic i professional de les comarques gironines i d’arreu del país han assistit a l’acte d’elecció i presa de possessió del nou president de la Diputació de Girona. També han acompanyat Miquel Noguer a l’acte de presa de possessió els tres presidents de les altres diputacions catalanes: Marc Castells (Diputació de Barcelona), Josep Poblet (Diputació de Tarragona) i Joan Reñé (Diputació de Lleida). Girona, 31 de juliol de 2018