XXXVI Congrés nacional català d’urgències i emergències

El vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós participarà en l’acte d’inauguració del XXXVI Congrés nacional català d’urgències i emergències, que se celebrarà al Palau de Congressos-La Llotja entre els dies 4 i 5 d’abril, sota l’organització de la Societat Catalana de Medicina d’Urgències i Emergències.

Descarregar esdeveniment