XXXIII Festa dels Tres Tombs d’Anglesola
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la 33a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola. Reñé serà rebut a les 11.45 hores a l’Ajuntament d’Anglesola per l’alcaldessa del municipi, Rosa Maria Mora; pel president del Consell Comarcal de l’Urgell, Salvador Bonjonch, i pel president de la Societat Sant Antoni Abat d’Anglesola, Domingo Macià, entre altres autoritats. Posteriorment, visitaran la Fira Art-Alimentari, situada a la plaça Santana, i participaran a la 33a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 17 d'abril de 2016