Xerrada ‘La digitalització objectiu de +autònom’

El diputat Paco Cerdà participarà en l’acte de presentació de la xerrada ‘La digitalització objectiu de +autònom’, que tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Diputació, amb motiu de la celebració de la III Setmana del Comerç, organitzat per la FECOM.

Descarregar esdeveniment