Visita institucional de la Diputació de Lleida a les comarques de l’Alt Urgell i la Cerdanya
El president Joan Talarn, acompanyat dels vicepresidents Jordi Latorre i Antoni Navinés i dels diputats Marc Baró i Josep R. Fondevilla, realitzaran una visita institucional a les comarques de l’Alt Urgell i la Cerdanya. La visita començarà a les 12.00 hores amb una reunió amb el president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Miquel Sala, i la posterior assistència al Consell d’Alcaldes de l’Alt Urgell, que es portarà a terme a la sala d’actes del mateix Consell Comarcal (Passeig Joan Brudieu 15, de la Seu d’Urgell). A les 17.00 hores, es mantindrà una altra reunió dels membres del govern de la Diputació de Lleida amb la presidenta del Consell Comarcal de la Cerdanya, Roser Bombardó, i la posterior assistència al Consell d’Alcaldes i Alcaldesses de la Cerdanya, en el qual participaran els primers edils dels municipis d’aquesta comarca adscrits a la demarcació de Lleida: Montellà i Martinet, Lles, Prats i Samsor, EMD Víllec i Estana, Bellver de Cerdanya, Prullans, EMD Aransa, Riu i EMB de Pi. Aquesta reunió es farà a l’Ajuntament de Montellà i Martinet (plaça Pere Serret 1, de Martinet).