Visita institucional als ajuntaments de Sarroca de Bellera i Senterada

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, visitarà l’Ajuntament de Sarroca de Bellera, on mantindrà una reunió de treball amb la seva alcaldessa, Marta Moyes.   Posteriorment (12.00 hores), es traslladarà a Senterada, on es reunirà amb l’alcalde del municipi, Antoni Toló.

Descarregar esdeveniment