Visita institucional als ajuntaments de Bellpuig i Maldà

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat Òscar Martínez, visitarà els ajuntaments de Bellpuig i Maldà.   A Bellpuig (10.00 hores), serà rebut per l’alcalde, Jordi Estiarte i membres de la corporació municipal.   Posteriorment (11.30 hores), a Maldà es reunirà amb l’alcaldessa, Meritxell Capdevila i membres de la corporació.

Descarregar esdeveniment