Visita institucional a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, la Fundació Sant Hospital i a Castellciutat

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn farà una visita institucional a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, a la Fundació Sant Hospital i a Castellciutat en el seu desplaçament a la comarca de l’Alt Urgell. Talarn, que estarà acompanyat del vicepresident, Antoni Navinés, i dels diputats Albert Bajona i Josep Ramon Fondevilla, iniciarà el seu periple a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell (16.30 hores), on serà rebut per l’alcalde, Jordi Fàbrega, el vicealcalde, Francesc Vilaplana, i la regidora de Salut, Marian Lamolla on signarà el llibre d’Honor. Posteriorment (17.00 hores), es desplaçarà fins a la Fundació Sant Hospital, on es reunirà amb el gerent de l’entitat, Francesc Guerra; el director mèdic, Vladimir Lazo; la directora d’Infermeria, Cristina Aguar, i la directora economicofinancera, M. Àngels Zamorano, per tal de rebre les explicacions sobre el projecte de rehabilitació de l’hospital, i visitar les instal·lacions. Més tarda,  a les 18.00 hores, està prevista la visita i inauguració del consultori mèdic de Castellciutat. Talarn estarà acompanyat de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Jordi Fàbrega, i de la regidoria de Salut, Marian Lamolla.   En aquest punt es farà l’ATENCIÓ ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ que ho desitgin.   El president de la Diputació acabarà el seu periple amb la visita a les obres de remodelació del carrer Sant Isidre de Castellciutat (18.45 hores, aproximadament).  

Descarregar esdeveniment