Visita del vicepresident tercer, Pau Perdices, a la comarca de l’Alt Urgell

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, farà una visita a l’Alt Urgell coincidint amb la jornada Estratègica 2020 que es farà a la Seu d’Urgell. A més de presentar la jornada, Perdices visitarà el viver d’empreses, es reunirà amb empresaris de la zona.

Descarregar esdeveniment