Visita del vicepresident tercer de la Diputació a la comarca del Pallars Sobirà

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, i vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Pau Perdices, visitarà la comarca del Pallars Sobirà, acompanyat del vicepresident del Patronat de Turisme i alcalde Rialp, Gerard Sabarich. Perdices i Sabarich iniciaran la seva visita a la seu del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, a Sort, i es reuniran amb representants econòmic de la comarca. Posteriorment visitaran l’empresa Tros de Sort, i finalment les instal•lacions del CEI.  

Descarregar esdeveniment