Visita del vicepresident Agustí Jiménez a la comarca del Pallars Sobirà

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, visitarà diversos indrets de la comarca del Pallars Sobirà, acompanyat del director de Cooperació Municipal, Víctor Peguera. Jiménez iniciarà el seu periple a Sort (09.30 hores), on serà rebut a l’Ajuntament, pel seu alcalde, Baldo Farré, i visitarà el poliesportiu. Posteriorment (11.00 hores), es desplaçarà fins a Espot, on es trobarà amb l’alcalde, Josep Maria Sebastià, i visitarà el projecte de reforma d’un habitatge per fer front al Repte Democràtic. Finalment (13.15 hores), visitarà el Celler Cota 730, al municipi de Rialp.

Descarregar esdeveniment