Visita del president de la Generalitat a Lactalis

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la inauguració del magatzem robotitzat de la fàbrica Lactalis-Puleva de Golmés, presidida pel president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas. També hi assistiran la vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló; el delegat territorial del Govern de la Generalitat de Catalunya a Lleida, Ramon Farré; el conseller d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya, Josep M. Pelegrí, i l’alcalde de Golmés, Jordi Calvís, entre altres autoritats.

Descarregar esdeveniment