Visita del president de la Diputació a diferents equipaments i espais de Santa Maria de Montmagastrell i Tàrrega
El president de la Diputacio de Lleida, Joan Reñé, farà una visita a Santa Maria de Montmagastrell i a Tàrrega, on inaugurarà diferents equipaments municipals. Reñé visitarà la Biblioteca i un nou equipament a Santa Maria de Montmagastrell. Posteriorment, es traslladarà fins a Tàrrega, on visitarà les obres de la infermeria de la Residència de gent gran Sant Antoni de Tàrrega, subvencionades per la Diputació de Lleida, i el pont de la carretera de Sant Martí. Finalment, inaugurarà la reforma de l’antic Camp dels Escolapis que ha rebut ajuts de la corporació lleidatana. L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Tàrrega i vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida Rosa M. Perelló, i la diputada Josefina Bernades.