Visita de la consellera de Salut a Bellvís
El president de la Diputació de Lleida i regidor de Cultura de Bellvís, Joan Talarn, participarà en la visitat que farà la consellera de Salut, Olga Pané al municipi de Bellvís. Pané —que signarà al Llibre d’Honor i visitarà el consultori mèdic— serà rebuda per l’alcaldessa de Bellvís, Sílvia Escalé. També hi assistiran la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil, i la gerent de la Regió sanitària Lleida, Rosa M. Pérez.