Visita als municipis de Vinaixa i Arbeca
El president de la Diputació, Joan Talarn, visitarà els municipis de Vinaixa i Arbeca. Talarn arribarà a Vinaixa (12.00 hores), on serà rebut per l’alcalde del municipi, Josep M. Tarragó, i visitarà la biblioteca Màrius Torres i la Casa de Poblet. A Arbeca (17.00 hores), visitarà l’empresa Raig d’Arbeca, de la mà dels propietaris, Montse Sòria i David Sans, i acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert. L’atenció als mitjans de comunicació es farà a les 12.45 hores a la biblioteca Màrius Torres de Vinaixa (Centre Cívic de Vinaixa. Carretera de Tarragona, 3).