Visita als ajuntaments de Juncosa, Bellaguarda i Bovera.

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, durà a terme una visita institucional a l’Ajuntament de Juncosa (9.30 hores), on mantindrà una reunió de treball amb la seva alcaldessa, Susana Vilà.   Posteriorment (11.00 hores), es traslladarà a l’Ajuntament de Bellaguarda, on es reunirà amb l’alcalde del municipi, Olegari Alberich.   Finalment (12.30 hores), visitarà l’Ajuntament de Bovera, on mantindrà una trobada amb l’alcalde, Òscar Acero.   Durant la visita als tres municipis, coneixerà els nous immobles habilitats gràcies a la línia de subvencions de l’ens provincial per al foment de la disponibilitat d’habitatge en municipis amb risc de despoblament.

Descarregar esdeveniment