Visita al Pallars Jussà

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, visitarà diferents indrets del Pallars Jussà, iniciant la seva estada a Tremp (10.00 hores), on serà rebut per la seva alcaldessa i delegada del Govern de l’Alt Pirineu i Aran, Sílvia Romero, amb qui mantindrà una reunió de treball. Talarn signarà al Llibre d’Honor del consistori municipal. Posteriorment (10.30 hores), visitarà l’Epicentre, per comentar les obres previstes a la planta baixa.   Acte seguit es desplaçarà fins a la seu el Consell Comarcal del Pallars Jussà (11.00 hores), al mateix Tremp,  on serà rebut a la sala de plens i mantindrà una reunió de treball amb els representants municipals.   Joan Talarn seguirà el seu periple a la Pobla de Segur, on visitarà el Centre d’Esports de Muntanya del Pallars i la zona esportiva (12.30 hores).   La comitiva visitarà finalment la Pobleta de Bellveí (13.30 hores) i la Torre de Cabdella (15.45 hores), on es trobarà amb el seu alcalde, Josep Dalmau i membres del consistori.  

Descarregar esdeveniment