Visita al municipi de Montornès de Segarra
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, visitarà el municipi de Montornès de Segarra, on serà rebut a la vila closa de Mas de Bondia, pel seu alcalde, Dionís Oña. Després d’una visita del nucli clos i l’explicació dels projectes previstos, es desplaçaran fins a l’Ajuntament de Montornès, on mantindran una reunió de treball. Signarà al Llibre d’Honor i visitarà, entre d’altres, les antigues escoles i el cementiri, tots dos construccions d’estil modernista.