Visita al municipi de la Seu d’Urgell i a l’EMD de Bescaran
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, visitarà el municipi de la Seu d’Urgell i l’entitat municipal descentralitzada (EMD) de les Valls de Valira, Bescaran, a la comarca de l’Alt Urgell. Talarn iniciarà les visites a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell (10.00 hores), on serà rebut pel seu alcalde, Eduard Barrera, amb qui mantindrà una reunió de treball. Posteriorment (12.00 hores), es desplaçarà fins a l’EMD de Bescaran, on serà rebut per l’alcalde de les Valls de Valira, Ricard Mateu; el president de l’EMD de Bescaran, Josep Peña; el vocal de la pedania i tinent d’alcalde de les Valls de Valira, Sisco Canello, i l’exalcaldessa de Bescaran i regidora a l’oposició de l’Ajuntament de les Valls de Valira, Judit Mentruit, i visitaran el Molí, l’església de Sant Martí de Bescaran i el colomer medieval. Talarn signarà al Llibre d’Honor de l’EMD.