Visita al municipi de Bellmunt d’Urgell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, visitarà el municipi de Bellmunt d’Urgell, on serà rebut per la seva alcaldessa, Cristina Teixidó, a l’Ajuntament.   Talarn mantindrà una reunió de treball en què també participaran el primer tinent d’alcalde, Dídac García; i l’arquitecta tècnica de l’Ajuntament, Magda Gorgues.   Posteriorment, visitarà diversos punts del poble, en especial, el de l’entrada al municipi.

Descarregar esdeveniment