Visita al Monestir de Santa Maria de Vallbona
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, visitarà el Monestir de Santa Maria de Vallbona, a Vallbona de les Monges. Talarn serà rebut per la Mare Abadessa, Anna M. Camprubí, i la germana Sara, responsable del manteniment del monestir, amb les quals mantindrà una reunió i visitarà les instal·lacions.