Visita a Vilanova de Segrià

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la diputada Sandra Marco, visitarà el municipi de Vilanova de Segrià.   Talarn serà rebut a l’ajuntament pel seu alcalde, Jordi Figuerol i membres de la corporació municipal, amb els qui mantindrà una reunió de treball. Posteriorment, visitarà la pista poliesportiva en la que la coberta ha estat finançada, en part per la Diputació.

Descarregar esdeveniment