El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, visitarà l’oficina de l’Associació AMIC-UGT a la ciutat de Lleida (10.00 hores).
Posteriorment, a les 12.00 hores, visitarà l’oficina del Centre d’informació per a persones treballadores estrangeres de CCOO de les Terres de Lleida (CITE).