Visita a l’Observatori del Montsec i al Parc Astronòmic del Montsec

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, visitarà l’Observatori del Montsec i al Parc Astronòmic del Montsec.   Talarn es desplaçarà primer fins a l’Observatori del Montsec, on serà rebut pel seu director, Kike Herrero, visitarà les instal·lacions i coneixerà, de primera mà el seu funcionament, amb una demostració del funcionament dels telescopis, entre d’altres (10.00 hores).   Posteriorment (12.00 hores), es desplaçarà fins al Parc Astronòmic del Montsec, on es reunirà amb el director de les instal·lacions, Salvador Ribas; el director de la divisió de Turisme i Muntanya de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Toni Sanmartí; l’alcaldessa d’Àger, Mireia Burgués, i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i visitarà les instal·lacions.

Descarregar esdeveniment