Visita a l’ICG Força Lleida
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, visitarà el Força Lleida, equip que disputa la LEB Or de bàsquet, al pavelló Espai Fruita Barris Nord. Talarn —que saludarà els components de la plantilla i els tècnics del primer equip— estarà acompanyat del president de l’entitat, Albert Aliaga, el vicepresident primer, Pep Castarlenas, i la responsable de comunicació, Laura Estadella.