Visita a l’església d’Alpicat
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol, visitarà l’església d’Alpicat, acompanyada de l’alcalde del municipi, Joan Gilart, i del bisbe de Lleida, Salvador Giménez.
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol, visitarà l’església d’Alpicat, acompanyada de l’alcalde del municipi, Joan Gilart, i del bisbe de Lleida, Salvador Giménez.