Visita a l’església d’Alpicat

La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol, visitarà l’església d’Alpicat, acompanyada de l’alcalde del municipi, Joan Gilart, i del bisbe de Lleida, Salvador Giménez.

Descarregar esdeveniment