Visita a les noves instal·lacions de la seu d’Unió de Pagesos a Artesa de Segre
La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, acompanyada del vicepresident quart Eloi Bergós, visitarà les noves instal·lacions de la seu d’Unió de Pagesos a Artesa de Segre. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde d’Artesa de Segre, Domènec Sabanés, i del coordinador nacional del sindicat, Joan Caball. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)