Visita a les instal·lacions del Centre d’Atenció Primària d’Agramunt

La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol, acompanyarà la consellera de Salut de la Generalitat, Alba Vergés, i l’alcalde del municipi, Bernat Solé, en la visita d’obres del Centre d’Atenció Primària d’Agramunt. També hi assistiran, entre altres, els diputats Josep Ramon Ibarz i Antoni Navinés. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment