Visita a l’EMD de Raimat
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Sandra Castro, visitarà l’EMD de Raimat. Talarn i Castro seran rebuts pel president de l’EMD, Ivan Fernández, al Passeig de Manuel Raventós i Domènec, a l’entrada del Celler Raimat. Allà es trobaran amb el director del Celler Raimat, Joan Esteve, i amb la sommelier del celler, Laia Balcells, visitaran el celler veuran el funcionament de les campanyes de verema. Posteriorment (13.30 hores), es desplaçaran fins al despatx d’alcaldia de l’EMD, al Centre Cívic de Raimat, on mantindran una reunió de treball. Joan Talarn signarà al llibre d’Honor de l’EMD. La comitiva acabarà la seva estada a Raimat visitant l’església del Sagrat Cor de Raimat, els terrenys del futur baixador de trens i el cementiri municipal.