Visita a l’Associació ASPID
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut Pública, Òscar Martínez, visitarà l’Associació ASPID, concretament el centre de dia i el centre especial de treball.
Talarn serà rebut per la presidenta de l’entitat, Bibiana Bendicho, el vicepresident, Ton Montardit, el membre de la junta, Andreu Sánchez, i el coordinador tècnic, Òscar Tejedor.