Visita a l’Ajuntament de Bassella
El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, visitarà l’Ajuntament de Bassella, on es reunirà amb l’alcaldessa, Cristina Barbens, i visitarà la zona d’Aguilar on s’està fent el desplegament de la fibra òptica.