Visita a l’acte de senyalització de ciclisme de la carretera comarcal de la Cerdanya

La diputada Helena Martínez, acompanyada de l’alcalde Puigcerdà, Albert Piñeira; el president del Consell Comarcal de la Cerdanya, Isidre Chia; el delegat territorial del Govern de la Generalitat d’Alt Pirineu i Aran, Ricard Pérez; la presidenta de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Marta Subirà, i la consellera comarcal de Turisme del Consell Comarcal de la Cerdanya, Cristina Rotellà, visitaran l’acte de la inauguració de la senyalització ciclista a la carretera comarcal de la Cerdanya.

Descarregar esdeveniment