Visita a la Val d’Aran

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, visitarà la Val d’Aran, acompanyat del vicepresident Antoni Navinés. Talarn iniciarà el seu periple al Conselh Generau d’Aran, on serà rebut pel síndic de la Val d’Aran, Francés X. Boya; la vicesíndica, Maria Bergés, i el conseller de Governació, Amador Marqués, amb els quals mantindrà una reunió de treball. Posteriorment (a les 11.30 hores), es farà una atenció als mitjans de comunicació a la Sala Arriu –tercera planta del Conselh–, per continuar amb una reunió amb els consellers del ple de Conselh i alcaldes de la Val d’Aran (12.00 hores). A les 13.30 hores, Talarn visitarà l’Hospitau dera Val d’Aran, i acabarà la seva estada en terres araneses visitant el Palai de Gèu, a Vielha i el municipi de Bossòst (16.00 hores). (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment