Vermut literari en el marc del Sant Miquel de les Lletres
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà el vermut literari que tindrà lloc al Pati de l’IEI, amb motiu de la celebració dels actes del Sant Miquel de les Lletres 2024. L’acte comptarà amb la presència, entre d’altres, de Roger de Gràcia, Pau Vidal, Àngels Gregori i Melcior Comes.