Trobada ‘Va de Networking’ del Segrià Nord i la Noguera
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, i l’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, inauguraran la trobada ‘Va de Networking’ del Segrià Nord i la Noguera. Es tracta d’una jornada per establir sinergies entre els nous projectes creats i empreses ja consolidades del Segrià Nord i la Noguera, amb l'objectiu d'unir el teixit empresarial. Tindrà lloc al Punt d'Atenció GlobaLleida del Segrià Nord, a Torrefarrera.