Trobada d’entitats col·laboradores en el 2n Congrés Català de Repoblament
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, presidirà la trobada d’entitats col·laboradores en l’organització del 2n Congrés Català de Repoblament que tindrà lloc a Sort els dies 5 i 6 de juny. L’acte comptarà també amb la participació del secretari general per al Repte Demogràfic del Ministeri per la Transició Ecològica i Repte Demogràfic (MITECO), Paco Boya, i la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil, i l’assistència dels diputats Estefania Rufach i Jordi Verdú. La reunió tindrà lloc a la Sala polivalent del Palau de la Diputació de Lleida. Es preveu una atenció als mitjans de comunicació a les 16.45 hores.