Trobada del govern basc amb les diputacions catalanes
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la trobada que organitza la conselleria d’Educació del govern basc amb les diputacions catalanes, que tindrà lloc al Centro de Apoyo a la Formación e Innovación Educativa (Gazteizko Berritzegunea),a Vitòria-Gasteiz. L’acte comptarà amb la participació de la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Monet; la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó i el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, a més de la consellera d’Educació del govern basc, Begoña Pedrosa; la viceconsellera de Polítiques Educatives, Lucia Torrealday; la viceconsellera d’Administració i Serveis, Blanca Guerrero; el director de Centres i Planificació, Eugenio Jiménez, i la gerent del consorci Haurreskolak, Irune Muguruza.