Trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat dels quatre vicepresidents, Agustí Jiménez, Sandra Castro, Juan Antonio Serrano i Rosa Pujol, així com dels portaveus i diputats dels grups polítics de la Diputació, presidirà la trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació, que es farà a la Sala Polivalent del Palau de la Diputació.   En el decurs de la trobada es farà una atenció als mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment