Trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident primer, Jordi Latorre, presidirà la trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació, que es farà a la sala polivalent del Palau de la Diputació.
La trobada també comptarà amb l’assistència del vicepresident Ferran Accensi, i les diputades portaveus Mercè Carulla (ERC), Rosa Pujol (JxCat), i Maria Burrel (C’s).
En el decurs de la trobada es farà una atenció als mitjans de comunicació.